Søg i denne blog

mandag den 2. december 2013

Fitgirlproblem #1

Hæhæ, mit første fitgirlproblem!

Der er sikkert rigtig mange af jer der kender det:

Min kommende uge vil indeholde op til 2 x træning om dagen. Ikke decideret hård træning, men jeg vil benytte min morgen til at forbrænde nogle kalorier. Enten ved en lang gå tur, men gerne ved lidt løb. Jeg træner ofte om aftenen, fordi det er dér mit træningscenter har de gode hold. Så min aktivitet skal stige.

Når man nu træner så meget, så skal man ofte i bad. Og det kan virkelig være irriterende!

Hvis man har en dag, hvor man løber om morgenen, og aftenen står på f.eks. bodycombat, så skal man i bad 2 gange.

ADVARSEL: hyppig træning kan medføre kæmpe-fucking-enorm vandregning, tør hud og en høstak oven på hovedet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar