Søg i denne blog

mandag den 9. december 2013

my body

Som bloggen jo hedder :-)

Lige for tiden kører jeg min krop ret hårdt. Men det gør mig ingenting.

Jeg trænede mine ben i lørdags, og de er stadig fuldstændig smadrede. På en måde elsker jeg det. Kender i det? Men åh dog, hvor medbringer det meget smerte. Hele dagen i går (og til dels i dag) gik jeg rundt og lignede en der  seriøst havde skidt i bukserne. Det var et helvede at komme op og ned af trapper - for slet ikke at tale om at sætte sig på toilettet. Ååååh, hvilken smerte.



Da jeg vågnede i morges håbede jeg lidt at smerten var væk, da jeg havde meget træning at se frem til i dag. Det var den så sandelig ikke!
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAVVV!

Men jeg har trænet allerede en gang i dag. Dog kun kort, men jeg gik alligevel forbi mit træningscenter, så jeg tog lige 20 minutter på crosstraineren (med en max på 15, jubii) og lidt ryg- og arm træning. Might as well.

Her om lidt er jeg på vej ud af døren til combat. KIAAI!!

Fortæl mig lige: Hvad er jeres yndlings ben øvelser?

1 kommentar:

  1. Fuck du er sej! Du gør så sandelig en indsats. Du er for nice.

    SvarSlet