Søg i denne blog

søndag den 1. december 2013

Just do it

Hvor skal jeg overhovedet starte?

Jeg har ret meget at sige om det hele.

Nogle af jer har måske set nogle tidligere indlæg, hvor jeg skrev om min sundhedsuge, og at jeg ville se hvor meget jeg kunne tabe osv. Det gik egentlig godt. Hele ugen, og jeg tror det endte med, at jeg havde tabt 500-600 g.

Om søndagen valgte jeg så at spise noget is, og lidt kage. Og jeg tror efterhånden det er gået op for mig, at det er dér det går galt. Hvis jeg virkelig vil tabe mig, så bliver det uden sådanne ting. Ikke, at man aldrig kan spise noget syndigt, men det skal være "lettere" syndigt.

Når jeg har en god periode, og så "fejrer" det efter en uges tid med f.eks. lidt is, så vælter det hele for mig. Ikke fordi jeg falder tilbage i nogle gamle spor, men jeg er seriøst begyndt at overveje om jeg ikke kan tåle sukker. Når jeg har spist noget sukkerholdigt/usundt, så bliver jeg det jeg kalder "sult-forvirret". Det kan tage mig op til flere dage, at være afvænnet igen. Min krop ændrer sig, jeg craver en masse hele tiden, og så alligevel hænger alt mig ud af halsen. Men jeg mangler... noget. Og der kan sagtens gå nogle dage før det er tilbage til normalen. Det der kan gå galt, for chancen for at man fortsætter med at spise usundt er stor, når man craver det så ekstremt. Giver det nogen mening?
Jeg er nødt til at lade være. Hele den forgange uge er ikke gået super godt. Jeg har ikke som sådan spist usundt, men det er slet ikke gået optimalt.

Det er noget helt andet..

For et år siden var jeg begyndt at tage på efter mit rygestop. I dag har jeg virkelig tænkt over det.
Så sidder jeg her et år efter, og har ikke opnået en fucking skid.
Jeg er så træt af, at tænke: "fra i morgen går det for sig! I morgen gør jeg det! Jeg begynder fra i morgen!" I morgen i morgen i morgen i morgen..... Fuck i morgen.

Just fucking do it already.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar